пятница, 26 августа 2016 г.

                                    Хай квітне щаслива моя Україна
    У Куманівецькому сільському Будинку культури  відбувся святковий концерт  присвячений  25 – тій річниці Незалежності України.   Концертну програму відкрила солістка Дарина Кухар та танцювальний колектив «Дивограй» з піснею  «З днем народження моя Україно», Народний  аматорський фольклорний  ансамблю «Перевесло»  виконали українські народні пісні «Пожену я товар на яр», «Калина». Жіночий вокальний ансамбль «Горлиця» потішив глядачів  українською жартівливою піснею «А я чорнява» та «Перелаз».
    Сільський голова Андрій Петрович Титула привітав усіх з днем Незалежності,  побажав мирного неба , міцного здоров’я та щедрого врожаю усій громаді та Україні в цілому.
    Протягом двох годин зі сцени линули пісні про Україну у виконанні сестер Тетяни та Софії Семенчук, Ірини Свічкар та родинного тріо Кухар.
    Танцювальною композицією «Віночок українських пісень», глядачів потішив танцювальний колектив.

   Григорій Колодій прочитав вірш «Мій брат герой». Велику вдячність висловили ведучі своїм односельчанам, які перебувають в зоні АТО, хвилиною мовчання всі присутні , вшанували пам'ять загиблих солдатів на Сході України.




Комментариев нет:

Отправить комментарий