четверг, 1 декабря 2016 г.

Ми -  нащадки козацької долі.
Відзначити святоДень українського козацтва та захисника України та засвідчити повагу всім, хто носить військову форму, сільська  бібліотека спільно із сільським будинком культури та педагогічним колективом  школи провели тематичний вечір на патріотичну тему «Я знаю вас, нащадки запорожців, я вірю вам і низько б’ю чолом…».
      На свято було запрошено  учасників бойових дій у зоні АТО – Карпінського Петра Петровича, Слободянюка Дмитра Михайловича.
     Діти вітали глядачів піснями  «Я прошу Бога, я прошу неба», « Нехай квітує Україна», «Розкажу про Україну», «Моїй Україні». Читали вірші. Запалили свічі і вшанували пам'ять хоробрих бійців АТО, хто віддав своє життя, увійшовши в безсмертя, хвилиною мовчання.
     На закінчення запрошені хлопці – атовці подякували всім хто взяв участь у підготовці вечора та побажали здоров’я та миру на Україні.

У сільській бібліотеці розкрито перегляд фото - світлин «Герої поруч із нами».




Комментариев нет:

Отправить комментарий